• 1Mackiewicz
    2Witczak
    3Zakrzewski
    5Hile
    6Kozowska
    7Kups
    7Stasiak
    8Berner
    9Gryzel
    9Marczak
    10Michalski
    11Grenda
    12Paszkiewicz
    14Wojcik
    14Zeligowski
    15Grabarz
    16HaburaJoanna
    16Korona
    16Zaborowska
    17Brozyna
    17Jozwiak
    17Pedziwiatr
    17Redowicz
    18Kania
    18Sikora
    18sRusinek
    19Duraj
    19Grzejszczak
    19Wojtowicz
    20Bujacz
    20Gryglewski
    20Habura
    21Jaksa
    21Stencel
    21ZStasiak
    22Lenarczyk
    22Pierzchaa
    22Skrobacz
    23Badek
    23Wadowska-Filarska
    24Nowak
    24Ramisz
    24Wojtczyk
    25Lewandowska
    26Wroblewski
    previous arrow
    next arrow
  • Załącznik do Zarządzenia Nr 108 /2017

    Burmistrza Rzgowa

    z dnia 15 marca 2017 r.

     

    OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

    – PODINSPEKTORA DS. INWESTYCYJNYCH

     

    Burmistrz Rzgowa

    ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór kandydatów

    na wolne stanowisko urzędnicze –

     

    podinspektora ds. inwestycyjnych

    …………………………………………..

    (nazwa stanowiska pracy)

     

    w Urzędzie Miejskim  w Rzgowie, Plac 500 – lecia 22, 95 – 030 Rzgów

    …………………………………………….

    (nazwa i adres jednostki)

     

    Data publikacji oferty: 15.03.2017 r.

    Data ważności oferty:  30.03.2017 r.

     

    1. Nazwa i adres jednostki:                 Urząd Miejski  w Rzgowie,

                 Plac 500 – lecia 22, 95 – 030 Rzgów

    1. Nazwa stanowiska pracy: podinspektor ds. inwestycyjnych

     

                   

    III. Wymagania:

    1.Wymagania niezbędne:

    1) obywatelstwo polskie;

    2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;

    3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;  

    4) nieposzlakowana opinia;

    5) wykształcenie wyższe odpowiedniej specjalności umożliwiające wykonywanie zadań na przedmiotowym stanowisku (preferowane wyższe techniczne, kierunek budownictwo);

    6)  brak przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku podinspektora ds. inwestycyjnych.

     

     

    1. Wymagania dodatkowe:

    1) znajomość przepisów wynikających z:

    – ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj.  Dz. U. z 2016 r. poz. 290 z póżn. zm.),

    –  rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (tj. Dz. U. z 2015 r. poz.1422);

    2) specjalizacja budowlana w zakresie budownictwa ogólnego, drogowego lub wod-kan;

    3) doświadczenie uzyskane w pracowniach projektowych lub firmach wykonawczych związane z budownictwem;

    4) umiejętność obsługi programów kosztorysowych typu Norma;

    5) znajomość programu Autocad;

    6) umiejętność obsługi komputera, w tym pakietów biurowych w zakresie edytora tekstów i arkusza kalkulacyjnego (w tym MS Office) oraz obsługi urządzeń biurowych (urządzenie wielofunkcyjne, faks itp.);

    7) prawo jazdy kat. B;

    8) mile widziana znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej,
    w szczególności samorządu szczebla gminnego;

    9) umiejętność dobrej organizacji pracy, zarządzania informacją, umiejętność stosowania odpowiednich przepisów, odpowiedzialność, kreatywność, dyspozycyjność, komunikatywność, odporność  na stres;

    10) gotowość podjęcia zatrudnienia w miesiącu kwietniu  2017 r.

     

    Wymagania dodatkowe zostaną przez Komisję Konkursową zweryfikowane podczas rozmowy kwalifikacyjnej.

     

     

    1. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

    Do zakresu zadań osoby zatrudnionej na stanowisku podinspektora ds. inwestycyjnych będzie należało
    w szczególności:

    1) praca przy nadzorze realizacji zadań wykonywanych przez Referat Inwestycji w zakresie przygotowania, nadzorowania i odbioru robót;

    2) wykonywanie kosztorysów i obmiarów projektowanych inwestycji oraz weryfikacja dokumentacji dostarczonej przez projektantów;

    3) współpraca z przedstawicielami jednostek podległych Gminie Rzgów w zakresie planowanych inwestycji;

    4) archiwizacja i porządkowanie dokumentacji budowlanej i kosztorysowej;

    5) współpraca z pozostałymi pracownikami referatu inwestycji i innych referatów Urzędu Miejskiego w Rzgowie przy realizacji zadań wspólnych wykraczających poza zakres podstawowych obowiązków.

     

     

    1. Warunki pracy na danym stanowisku:

    1) miejsce pracy: Urząd Miejski w Rzgowie,  Plac 500 – lecia 22, 95-030 Rzgów.

    Budynek piętrowy, przystosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Oferta pracy dostępna dla osób niepełnosprawnych;

    2) wymiar etatu – pełny etat

    Liczba godzin pracy w tygodniu: podstawowy system czasu pracy, tj. 8 godzin na dobę i przeciętnie 40 godzin w przeciętnie 5 – dniowym tygodniu pracy w przyjętym jednomiesięcznym okresie rozliczeniowym;

    3) rodzaj zatrudnienia: pierwsza umowa o pracę zostanie zawarta na czas określony lub nieokreślony. W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym umowa o pracę zostanie zawarta na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy;

    4) rodzaj pracy: praca posiada charakter administracyjno – biurowy,  polega na współpracy z innymi pracownikami i bezpośrednim kontakcie z interesantami, praca na terenie Gminy Rzgów, wyjazdy służbowe związane z czynnościami wykonywanymi na wskazanym stanowisku pracy;

    5) stanowisko pracy wyposażone w sprzęt komputerowy, odpowiednie oświetlenie, biurko, szafy, telefon;

    6) pracownik użytkuje w czasie pracy monitor ekranowy co najmniej przez połowę wymiaru czasu pracy.

     

    1. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych

     W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Rzgowie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosił mniej niż  6%.

     

    VII. Wymagane dokumenty:

    1) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;

    2)  oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego;

    3)  oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych;

    4)  oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;  

    5)  oświadczenie kandydata o posiadaniu nieposzlakowanej opinii;

    6) oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku podinspektora ds. inwestycyjnych (praca przy komputerze i w terenie);

    7) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe, wymagane do wykonywania pracy na stanowisku podinspektora ds. inwestycyjnych (w szczególności: dyplomu ukończenia studiów wyższych, zaświadczeń, certyfikatów ukończonych kursów);

    8) kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy – kserokopie świadectw pracy z poprzednich miejsc pracy lub innych dokumentów potwierdzających okresy zatrudnienia np. zaświadczeń o zatrudnieniu (jeżeli kandydat legitymuje się doświadczeniem zawodowym);

    9) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 902);

    10) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach składanych w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu  rekrutacji  zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj.  Dz. U. z 2016 r. poz. 922) oraz z ustawą  z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 902).

     

    Oświadczenia, kwestionariusz osobowy powinny być własnoręcznie podpisane przez kandydata.

    Kserokopie dokumentów kandydat poświadcza za zgodność z oryginałem opatrując je własnoręcznym podpisem i datą.

     

     VIII. Sposób, termin i miejsce składania dokumentów:

    Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach z podaniem imienia i nazwiska oraz adresu zamieszkania i numeru telefonu kontaktowego  z dopiskiem:

    „Dotyczy naboru na stanowisko urzędnicze – podinspektora ds. inwestycyjnych

    w nieprzekraczalnym terminie do dnia  30  marca  2017 r.  do godz. 15.00,

     w sekretariacie Urzędu  Miejskiego w Rzgowie, Plac 500 – lecia 22, 95 – 030 Rzgów,

    lub przesłać na adres:  Urząd  Miejski w Rzgowie, Plac 500 – lecia 22, 95 – 030 Rzgów.

     

    Dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do Urzędu Miejskiego w Rzgowie po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

     

    Dodatkowe informacje

    Nabór na wolne stanowisko urzędnicze – podinspektora ds. inwestycyjnych przeprowadzi Komisja Konkursowa powołana przez Burmistrza Rzgowa, na podstawie Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze, w tym wolne kierownicze stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Rzgowie oraz na wolne stanowiska kierowników jednostek organizacyjnych Gminy Rzgów – wprowadzonego Zarządzeniem Nr 143/2016 Burmistrza Rzgowa z dnia 13 września 2016 roku (Regulamin naboru dostępny jest na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Rzgowie (http://bip.rzgow.pl) oraz w Urzędzie Miejskim w Rzgowie, Plac  500 – lecia 22, 95 – 030 Rzgów).

    Z kandydatami spełniającymi wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze na wolne stanowisko urzędnicze – podinspektora ds. inwestycyjnych zostanie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna w zakresie wskazanym w ogłoszeniu. O jej terminie kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie.

    Dodatkowe informacje można uzyskać w Urzędzie Miejskim w Rzgowie  – pok. 34 oraz telefonicznie pod nr 42 – 214 – 12 – 10 wew. 124. Informacji udziela: Katarzyna Berczak – Lato

     

     

    Informacja o wyniku naboru na wolne stanowisko urzędnicze – podinspektora ds. inwestycyjnych będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Rzgowie (http://bip.rzgow.pl) w zakładce „Menu podmiotowe” – „Nabór na wolne stanowiska pracy” oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miejskim w Rzgowie, Plac  500 – lecia 22, 95 – 030 Rzgów.

     

     

     

    Burmistrz Rzgowa

    /-/ Mateusz Kamiński

     

    Udostępnij