• W związku z działaniami profilaktycznymi, które mają zapobiegać rozprzestrzenianiu się koronawirusa w Polsce, zwracamy się do klientów ZUS z prośbą o ograniczenie bezpośrednich wizyt w placówkach Zakładu.

    Dodatkowo 16 i 23 marca sale obsługi klienta w ZUS będą pracowały w godzinach od 8.00 do 15.00.

    Jednocześnie dyrekcja oddziałów ZUS uprzedza, że jeżeli zajdzie taka potrzeba, rozważane będzie zawieszenie obsługi klientów w jednostkach oddziału.

    – W związku z zaleceniami sanepidu, by unikać dużych skupisk ludzi, również w salach obsługi w ZUS, nie może przebywać jednocześnie zbyt wiele osób, w związku z tym ograniczamy wstęp do placówki do kilku osób jednocześnie. W placówkach Zakładu pojawiły się skrzynki, w których można zostawić dokumenty i wnioski. Zachęcamy do zostawiania w nich dokumentów, by nie narażać się na bliski kontakt z innymi osobami – mówi rzecznik regionalny Monika Kiełczyńska.

    Zawieszono także przyjmowanie klientów podczas dyżurów kadry kierowniczej oddziałów w ramach skarg i wniosków. Zawieszone zostały też szkolenia, będą przesunięte na inny termin.

    W przypadku potrzeby kontaktu można korzystać z informacji telefonicznej: 22 560-16-00. Konsultanci są dostępni w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00 – 18.00. Można korzystać również z kontaktu mailowego. Adres e-mail do zapytań ogólnych cot@zus.pl

    Kontakt możliwy jest także za pośrednictwem usług elektronicznych dostępnych na portalu Platformy Usług Elektronicznych (PUE) ZUS.

    Więcej informacji na temat kontaktu on-line pod adresem: https://www.zus.pl/baza-wiedzy/o-platformie-uslug-elektronicznych-pue-/o-platformie-uslug-elektronicznych-pue-/informacje-dotyczace-pue

    Udostępnij