• Od 22 listopada – w poniedziałki – sale obsługi klientów w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych będą czynne od godziny 8.00 do 17.00, czyli o godzinę krócej. Takie rozwiązanie podyktowane zostało sytuacją epidemiologiczną i zostało przyjęte czasowo do 31 marca przyszłego roku.

    – Zmianie uległy tylko godziny obsługi klientów w poniedziałki. W pozostałe robocze dni tygodnia obsługujemy klientów bez zmian, w godzinach od 8.00 do 15.00 – informuje Monika Kiełczyńska, regionalna rzeczniczka prasowa ZUS województwa łódzkiego.

    Na wizytę w ZUS można się wcześniej umówić elektronicznie przez PUE ZUS albo telefonicznie. Umawiając się na wizytę, można uniknąć oczekiwania na obsługę. Numery telefonów, pod którymi możemy umówić wizytę, znajdują się na stronie internetowej zus.pl. Klienci przypisani do II Oddziału ZUS w Łodzi i podlegających mu jednostek w terenie (np. Pabianice) – tel. (43) 824-73-20.

    – Klienci mają też możliwość odbycia e-wizyty w ZUS, czyli wideorozmowy z pracownikiem Zakładu, na wybrany przez siebie temat. Na e-wizytę należy umówić się przez stronę internetową ZUS – dodaje rzeczniczka.

    Do dyspozycji klientów pozostaje też Centrum Obsługi Telefonicznej ZUS. Od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 18.00 konsultanci czekają na pytania klientów pod numerem telefonu: 22 560 16 00.

    Udostępnij