Ofertę handlową nowo powstającego centrum handlowo-rozrywkowego Tkalnia w Pabianicach wzbogacą trzy marki spółki LPP: Reserved, House i Sinsay.
W pierwszej połowie 2019 roku zaplanowano uroczyste otwarcie centrum „Tkalnia” przy Grobelnej. To najnowsza inwestycja spółki A&A. Powstaje na terenie dawnego zakładu Krusche&Ender o powierzchni ok. 12 tys. m kw., gdzie zlokalizowanych będzie ok. 40 sklepów i 230 miejsc parkingowych.
– Umowy z grupą LPP to ważny krok w procesie komercjalizacji centrum handlowo-rozrywkowego Tkalnia. Rozbudowana oferta modowa i obecność rozpoznawalnych marek takich jak Reserved, House i Sinsay, to duży atut dla naszego projektu. Oczywiście nie zwalniamy tempa i pracujemy nad finalizacją kolejnych umów najmu, a co za tym idzie, poszerzeniem oferty handlowej galerii – mówi Paweł Bartosiak z firmy The Blue Ocean Investment Group.
W centrum znajdzie się pierwszy w mieście multipleks kinowy pod szyldem Helios, a ponadto sklepy, których dotąd nie było w Pabianicach, m.in. Smyk, Empik czy Hebe. Ofertę uzupełnią m.in. Media Expert, Play, CCC, Martes Sport i Pepco oraz pasaż spełniający funkcję rynku miejskiego, gdzie przewidziano miejsce również dla lokalnych przedsiębiorców.
Obiekt dodatkowo zostanie połączony z polem golfowym A&A, a w budowie są już kolejne atrakcje – całoroczne Nowe Centrum Golfa wraz z grotą solną i tężnią z solanką oraz strzelnica sportowo-rekreacyjna.
Dobra promocja dla całego kompleksu. Reserved i inne marki LPP to szanowane pozycje w Europie.
Zapowiada się spoko. Jedne z moich ulubionych firm z ubraniami. A też nie wszystkie były u nas obecnie dostępne.
Zapowiada się świetne centrum. Wiele potrzebnych marek, których u nas brakowało, jak Smyk czy Empik. No i duży Reserved będzie to też zdecydowanie na plus.
Prezencja całego centrum robi wrażenie, Marki LPP będa tam się nadawały jak mało kto. We wszystkich większych galeriach maj swoje salony więc w Tkalni musza również się znaleźc