Dziś (3 kwietnia) tracą ważność pierwsze, wydane dwa lata temu Karty Pabianiczanina.
Biuro Kart Miejskich wydało 17.201 kart, wymieniono dotąd 750 (dane z 2.04).
– Wymienić kartę można najwcześniej 30 dni przed upływem daty ważności, nadrukowanej w prawym dolnym rogu – mówi Aneta Klimek, rzecznik prezydenta
Procedura pozostaje bez zmian: trzeba złożyć wniosek o wydanie karty i przedstawić rozliczony PIT za 2018r., w którym jako adres zamieszkania wpisano miasto Pabianice. Aby otrzymać Kartę Pabianiczanina, nie ma znaczenia, w jakim Urzędzie Skarbowym składamy zeznanie podatkowe, ale jaki adres zamieszkania w nim wskazujemy – musi to być miasto Pabianice.
– Wymiana karty jest bezpłatna, przy okazji trzeba zwrócić „starą” – dodaje rzecznik.
Informacje o karcie i wzór wniosku można znaleźć na stronie Urzędu Miejskiego w zakładce Karta Pabianiczanina.
Biuro Kart Miejskich mieści się przy ul. św. Jana 4, pok. 6, tel. (42) 22-54-608.