Urząd Miejski przymierza się do wprowadzenia elektronicznej ewidencji czasu pracy.
Planowany jest zakup ośmiu rejestratorów, które będą rejestrować wejścia i wyjścia pracowników w siedmiu lokalizacjach: przy ul. Zamkowej 16, św. Jana 4 i św. Jana 10, Narutowicza 33, Kościuszki 18, Kościuszki 22 i Jana Pawła 68.
– Dotyczy to wszystkich wydziałów Urzędu Miejskiego, Urzędu Stanu Cywilnego, straży miejskiej i archiwum zakładowego – mówi Aneta Klimek, rzecznik prezydenta.
Przez kartę zbliżeniową system ma rejestrować wejścia i wyjścia z aktualną godziną, z uwzględnieniem wyjść służbowych i prywatnych. Kartę zbliżeniową dostaną wszyscy pracownicy UM.
– Takie rozwiązanie pozwoli nam odejść od tradycyjnego ewidencjonowania obecności w pracy i czasu pracy w formie papierowej. Ułatwi i usprawni rozliczenie czasu pracy, zmniejszy też ilość dodatkowych wytwarzanych dokumentów (papierowe dokumenty są teraz przechowywane przez trzy lata). System byłby wprowadzony w ciągu dwóch miesięcy od podpisania umowy – powiedziała rzecznik.
UM zaprasza do składania ofert na dostawę i wdrożenie systemu (z terminem do 28 sierpnia).