W Starostwie Powiatowym do odwołania wykonywanie zadań podlega ograniczeniu. Wykonywane są jedynie te niezbędne do zapewnienia pomocy obywatelom.
– Załatwianie spraw oraz udzielanie informacji odbywać się będzie w sposób wyłączający bezpośrednią obsługę interesantów, czyli telefonicznie, za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej oraz za pośrednictwem operatora pocztowego – informuje Joanna Kupś, rzecznik prasowy starostwa.
Po odbiór dokumentów należy się umawiać telefonicznie z osobami pracującymi w wydziałach merytorycznych.
– Mieszkańcy mogą składać dokumenty do specjalnych pojemników przygotowanych specjalnie w tym celu, a umieszczonych tuż przy wejściu do budynków, lub przesłać pocztą. Wnioski te będą rozpatrywane sukcesywnie – dodaje rzecznik.
• wydział komunikacji i transportu – pojemnik wystawiany będzie codziennie w godzinach 8.30 – 15.00 w wejściu do budynku starostwa przy ulicy Piłsudskiego 2
• wydział architektury i budownictwa – pojemnik wystawiany będzie codziennie w godzinach 8.30 – 15.30 w wejściu do budynku przy ulicy Partyzanckiej 56
• wydział ochrony środowiska rolnictwa i leśnictwa – pojemnik wystawiany będzie codziennie w godzinach 8.30 – 15.30 w wejściu do budynku przy ulicy Partyzanckiej 56
• wydział geodezji i kartografii – pojemnik wystawiany będzie codziennie w godzinach 8.30 – 15.30 w wejściu do budynku, gdzie znajduje się kasa, przy ulicy Kościuszki 25
Wszelkie informacje dotyczące wymaganych dokumentów, druki do pobrania, numer konta bankowego do wpłaty znajdują się na stronie: http://www.powiat.pabianice.pl