W Zespole Szkół nr 2 odbyło się policyjne spotkanie doborowe z uczniami klas mundurowych.
Wczoraj uczniowie klas mundurowych mieli okazję uzyskać szczegółowe informacje na temat zasad rekrutacji do służby w policji, a także przyjrzeć się poszczególnym jej etapom. Spotkanie poprowadził naczelnik wydziału doboru Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi mł. insp. Rafał Mrozowski.
– Młodzi „kadeci” z zainteresowaniem wysłuchali jego wykładu, podczas którego mogli bezpośrednio uzyskać odpowiedzi na swoje pytania. Uczniowie dowiedzieli się, jak kształtuje się uposażenie funkcjonariusza oraz jakim wymaganiom należy sprostać, aby w przyszłości zasilić szeregi „niebieskiej” formacji – mówi sierż. sztab. Agnieszka Jachimek z pabianickiej komendy.
Osoby zainteresowane pełnieniem służby w policji powinny złożyć komplet dokumentów w:
- Komendzie Wojewódzkiej Policji w Łodzi (dokumenty rekrutacyjne można złożyć w dogodnym i wybranym przez siebie terminie od poniedziałku do piątku w godz. 9.00 – 15.00),
- komendach miejskich/powiatowych na terenie województwa łódzkiego (dokumenty rekrutacyjne można złożyć w dogodnym i wybranym przez siebie terminie od poniedziałku do piątku w godz. 9.00 – 15.00),
- za pośrednictwem operatora pocztowego (dokumenty należy wysłać pocztą na adres wydziału doboru Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi, ul. Lutomierska 108/112, 91-048 Łódź).
foto: policja


