Prezydent Miasta Pabianic ogłosił nabór na aplikantów w straży miejskiej (2 etaty). Dokumenty można składać do 6 listopada.
Zakres zadań:
• znajomość ustawy o strażach gminnych (miejskich),
• znajomość ustawy o pracownikach samorządowych,
• przestrzeganie prawa, rzetelne, bezstronne i terminowe wykonywanie poleceń przełożonych,
• poszanowanie powagi, honoru, godności obywateli i własnej,
• zachowanie tajemnicy prawnie chronionej,
• podejmowanie interwencji w sytuacjach zagrożenia życia, zdrowia lub mienia, a także w przypadkach naruszenia dóbr osobistych,
• zachowanie uprzejmości i życzliwości w kontaktach z obywatelami, przełożonymi, podwładnymi oraz współpracownikami,
• stałe podnoszenie kwalifikacji zawodowych i sprawności fizycznej,
• zachowanie się z godnością w czasie pracy i poza nią.
Zadania dodatkowe:
• wykonywanie poleceń służbowych wydawanych przez komendanta, bezpośrednich przełożonych.
Wymagania niezbędne:
• obywatelstwo polskie,
• ukończony 21. rok życia,
• uregulowany stosunek do służby wojskowej,
• pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
• brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
• nieposzlakowana opinia,
• sprawność pod względem fizycznym i psychicznym (osoba ubiegająca się o przyjęcie do służby podlega obowiązkowym badaniom lekarskim i psychologicznym),
• wykształcenie średnie.
Wymagania dodatkowe:
• znajomość ustawy o strażach gminnych (miejskich).
• obsługa programów komputerowych: obsługa pakietów biurowych,
• posiadanie prawa jazdy kat. B oraz upoważnienie do kierowania pojazdami uprzywilejowanymi – mile widziane.
Preferowane cechy osobowe kandydata:
• komunikatywność, dyspozycyjność, odporność na stres, bezkonfliktowość, umiejętność pracy w zespole.
Termin składania dokumentów do 6 listopada, godz. 12.00 w referacie spraw pracowniczych UM (pokój nr 36) w zaklejonej kopercie z dopiskiem: „Oferta pracy na stanowisko: aplikant w Straży Miejskiej”.
Wymagane dokumenty:
• kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
• list motywacyjny,
• oświadczenie o posiadaniu uregulowanego stosunku do służby wojskowej,
• kserokopie dokumentów poświadczających posiadane wykształcenie,
• zaświadczenie lekarskie (od lekarza medycyny rodzinnej, lekarza internisty lub lekarza medycyny sportowej) stwierdzające: „zdolna/y do wykonywania ćwiczeń fizycznych „ lub „zdolna/y do udziału w teście sprawnościowym”,
• własnoręcznie podpisane oświadczenie do celów rekrutacji w ramach naboru na wolne stanowisko urzędnicze,
• własnoręcznie podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji na wolne stanowisko urzędnicze;
• własnoręcznie podpisana klauzula informacyjna: (wzór w/w oświadczeń stanowi załącznik do niniejszego ogłoszenia).
Jednym w elementów rekrutacji będzie test z wiedzy ogólnej oraz test sprawności fizycznej kandydata.
Więcej informacji: https://bip.um.pabianice.pl/oferta-pracy/20126/aplikant-w-strazy-miejskiej-2-etaty