• W piątek, 22 grudnia, wszystkie placówki Zakładu Ubezpieczeń Społecznych oraz  Centrum Obsługi Telefonicznej będą zamknięte.

    Jeśli mamy jakieś sprawy do załatwienia w ZUS-ie przed świętami, nie odkładajmy tego na ostatnią chwilę. Warto wcześniej umówić spotkanie z ekspertem na konkretny dzień i godzinę. W ten sposób nie będziemy musieli czekać w kolejce na obsługę. Są dwa sposoby rezerwacji takiej wizyty: elektronicznie przez Platformę Usług Elektronicznych ZUS lub telefonicznie.

    Żeby umówić wizytę telefonicznie w I Oddziale ZUS w Łodzi lub w jednej z podlegających mu placówek (w Brzezinach, Łęczycy, Łowiczu, Zgierzu, Kutnie i na Bałutach w Łodzi) należy zadzwonić pod numer 42 638 21 61. Rezerwacja wizyt w placówkach II Oddziału ZUS w Łodzi i podlegających mu jednostkach (w Łodzi przy ul. Łęczyckiej, w Pabianicach, Zduńskiej Woli, Sieradzu, Wieluniu, Wieruszowie, Pajęcznie, Poddębicach) odbywa się pod numerem 43 824 73 20. Rezerwacja wizyt w Oddziale ZUS w Tomaszowie Mazowieckim i podległych mu placówkach (w Skierniewicach, Opocznie, Radomsku, Bełchatowie, Piotrkowie Trybunalskim, Rawie Mazowieckiej) może być dokonana pod numerem telefonu 446 468 513.

    Z pracownikiem ZUS-u możemy także porozmawiać przez internet w trakcie e-wizyty, czyli wideorozmowy. Więcej informacji na temat umawiania e-wizyt można znaleźć pod adresem: https://www.zus.pl/e-wizyta.

    ZUS przypomina, że sprawy urzędowe można także załatwić bez wychodzenia z domu, poprzez Platformę Usług Elektronicznych ZUS. Przez 7 dni w tygodniu o dowolnej porze nasi klienci mogą poprzez PUE wysłać wnioski czy dokumenty do Zakładu.

    Udostępnij