• Podczas korzystania z naszej sieci telefonicznej możemy natknąć się na problemy lub mieć pytania, na które nie zawsze znajdziemy odpowiedź w internecie. Na szczęście duże firmy telekomunikacyjne mają mocno rozwiniętą obsługę klienta, a kontakt z konsultantem jest dostępny praktycznie całą dobę. Tego typu usługa jest dość istotna, a decydując się na przedłużenie umowy, bardzo często zwracamy uwagę, jak szybko dany problem został wcześniej rozwiązany. Jaki sposób na rozmowę wybrać? Oto parę możliwości, jakie daje nam sieć Play.

    Sposoby na rozmowę z konsultantem Play

    Każdy z nas ma swoją ulubioną metodę kontaktowania się z innymi – w związku z załatwianiem spraw czy po prostu – w komunikacji z bliskimi. Dla niektórych osób najlepszą opcją są wiadomości tekstowe, inni – nie wyobrażają sobie sprawnej komunikacji bez połączenia głosowego. Na szczęście Play zapewnia nam szeroki wybór możliwości, począwszy od tych klasycznych do bardziej nowoczesnych.

    • Infolinia – tradycyjną metodą kontaktu z konsultantem jest rozmowa telefoniczna. Ten sposób daje nam natychmiastową odpowiedź na nurtujące pytania, czy problemy, stąd jest też najszybszy i najskuteczniejszy. Ważne, aby pamiętać o wyborze dobrego numeru – różni się on w zależności dla klienta indywidualnego oraz biznesowego. Czas oczekiwania na rozmowę zależy od ilości klientów na linii Play.
    • Chat z konsultantem na Play.pl– kiedy rozmowa telefoniczna nie jest naszą ulubioną formą kontaktu, na pomoc przychodzi chat online. Jest to bardzo prosty i szybki sposób, w którym możemy mieć wgląd do całej historii konwersacji w trakcie jej trwania. Wystarczy, że przygotujemy swoje dane, na stronie głównej znajdziemy zakładkę „Pomoc”, następnie „Kontakt” i klikniemy opcję „Czat”. Wówczas Play wybiera dla nas dostępnego konsultanta, który postara się rozwiązać nasz problem.
    • Aplikacja Play24 – logując się do aplikacji Play, dostęp do naszych danych jest automatycznie widoczny u konsultanta. W aplikacji z łatwością zlokalizujemy numer telefonu na infolinię, formularz kontaktowy czy konsultanta Play, z którym możemy skontaktować się na czacie. Ten niezwłocznie pomoże w razie jakichkolwiek niedogodności czy pytań.
    • List na adres siedziby – dla osób starszych napisanie listu jest najprostsze i najpewniejsze – to rozwiązanie, które jest znane wszystkim od lat. Wystarczy stworzyć pismo z bieżącą sprawą, zanotować dane do weryfikacji (imię i nazwisko/nazwę firmy, numer konta lub telefonu, PESEL/NIP i adres) i wysłać na odpowiedni adres.

    FAQ, czyli najpopularniejsze pytania i odpowiedzi

    Klienci usług telekomunikacyjnych nieustannie zderzają się z podobnymi problemami. Dlatego warto zapoznać się z listą najczęściej zadawanych pytań przez internautów, aby usprawnić proces rozwiązywania danej kwestii.

    1. Jak zamówić rozmowę z konsultantem?

    Aby zamówić rozmowę wystarczy wybrać sposób kontaktu oraz zostawić swoje dane, aby konsultant mógł się z nami połączyć. Wszystkie możliwości oraz numery kontaktowe znajdują się na stronie play.pl/pomoc/kontakt.

    1. Czy konsultanci są dostępni 24h/dobę?

    Nie, konsultanci Play nie są dostępni przez całą dobę. Na rozmowę z pracownikiem Play możemy liczyć od godziny 7:00 do 23:00, w innym przypadku można skontaktować się mailowo.

    1. Czy dzwoniąc na infolinię, ponosi się dodatkowy koszt za rozmowę?

    Wykonując połączenie na numer *500 z telefonu, który jest w sieci Play, nie poniesiemy żadnych dodatkowych kosztów. Z całą resztą numerów (z Polski i zagranicy) obowiązują opłaty zgodne z cennikiem operatora.

    1. Jaki długi jest czas oczekiwania na konsultanta?

    Czas oczekiwania na konsultanta jest zależny od ilości osób czekających na infolinii. Może wynieść od paru sekund po nawet kilka minut. Aby szybko załatwić sprawę, warto dzwonić w godzinach porannych do godziny 10 lub w weekendy – wówczas ruch telefoniczny jest najmniejszy.

    1. Jakie są sposoby na rozmowę z konsultantem?

    Sposobów na rozmowę z konsultantem jest kilka, są to: infolinia, strona internetowa, aplikacja oraz tradycyjna korespondencja. Wybór leży po stronie klienta.

    1. Czy można skontaktować się z konsultantem, przebywając za granicą?

    Tak, można skontaktować się z konsultantem przebywając za granicą w przypadku posiadania numeru w Play na terenie UE. W innych sytuacjach poniesiony zostanie koszt zgodny z taryfą operatora. Jeśli mamy dostęp do internetu, warto rozważyć bezpieczną opcję kontaktu przez czat.

    1. Jak najlepiej zgłosić problem techniczny?

    Aby zgłosić problem techniczny, najszybszym sposobem będzie kontakt telefoniczny, gdyż niezwłocznie rozpocznie procedurę diagnostyczną. Jeżeli mieszkamy nieopodal salonu Play, dobrym rozwiązaniem będzie skorzystanie z pomocy na miejscu.

    1. Czy można zawrzeć/rozwiązać umowę z konsultantem przez telefon?

    Tak – wystarczy wybrać dany pakiet, podać wszystkie niezbędne dane oraz zatwierdzić potrzebne zgody. Wówczas kurier przyjedzie z umową oraz ewentualną opcją montażu w ramach umowy internetowej.

    1. Czy można umówić rozmowę z konsultantem na konkretną godzinę?

    Niestety, nie jest możliwe umówienie rozmowy z konsultantem na daną godzinę. Jedynie w przypadku pierwszego nawiązania kontaktu, możemy kolejną rozmowę umówić w pewnym przedziale czasowym.

    1. Jak skontaktować się z tym samym konsultantem?

    Jedynym sposobem na kontakt z tym samym konsultantem jest prośba o ponowny kontakt z jego strony. Pracownicy Play na infolinii są przydzielani losowo.

    Pomoc Play zawsze pod ręką

    Play oferuje pomoc praktycznie całą dobę w różnej formie zależnej od wyboru klienta. Nie ważne w jaki sposób – rozmowa telefoniczna, czat z konsultantem czy nawet tradycyjna poczta, pracownicy zawsze są nastawieni na pomoc i szybkie rozwiązywanie problemów. Istnieje nawet możliwość zawarcie lub zakończenia umowy przez infolinię – zarówno na telefon, jak i na internet. Na to i na wiele więcej pozwala Play – warto zapoznać się z ofertą i zdecydować na usługi, aby móc korzystać z sieci do woli!

    Udostępnij