• W związku z sytuacją epidemiczną, od dziś (30 marca) wstrzymana została bezpośrednia obsługa klientów w pabianickim ZUS-ie przy ulicy Kościuszki 31.

    Inspektorat ZUS zachęca klientów do załatwiania bez wychodzenia z domu przez elektroniczny portal Platformę Usług Elektronicznych PUE ZUS. Można tam samodzielnie pobrać potwierdzenia z danymi zgromadzonymi w ZUS oraz przekazać elektronicznie wnioski o wydanie stosownych zaświadczeń. Przyjęcia w pabianickiej placówce wstrzymane są do odwołania.

    Wnioski oraz dokumenty będzie można złożyć bez osobistego kontaktu z pracownikiem do specjalnej skrzynki z napisem „Skrzynka na dokumenty” – informuje Monika Kiełczyńska, regionalny rzecznik prasowy ZUS województwa łódzkiego. – Przypominamy też, że można się z nami skontaktować telefonicznie bądź mailowo. Do dyspozycji jest również specjalna infolinia do obsługi spraw związanych z Polskim Bonem Turystycznym. Informujemy, że osoby posiadające komputer lub smartfon z dostępem do internetu, kamerki i słuchawek, mogą umówić się na e-wizytę w ZUS.

    ZUS zachęca do elektronicznej i telefonicznej formy kontaktu lub za pośrednictwem poczty.

    Numer infolinii, pod którą można się kontaktować z ZUS-em: 22 560 16 00 (dostępna w dni robocze w godzinach 7.00–18.00).

    Numer telefonu specjalnej infolinii do obsługi spraw związanych z Polskim Bonem Turystycznym: . 22 11 22 111.

    Adres mailowy: cot@zus.pl.

    Na wideorozmowę z pracownikiem można umówić się wchodząc na stronę internetową ZUS www.zus.pl (w czasie rezerwacji e-wizyty, możemy wybrać tematykę rozmowy).

    Z bezpośredniej obsługi klientów, możemy skorzystać w jednostkach:

    Udostępnij