• Od 12 marca wznowiona została bezpośrednia obsługa klientów w pabianickim Inspektoracie ZUS przy ul. Kościuszki 31.

    W placówce przyjmowani są klienci z zakresu spraw ubezpieczonych i płatników składek oraz w sprawach zasiłkowych. W sprawach emerytalno-rentowych wznowienie obsługi nie jest jeszcze możliwe.

    Wnioski oraz dokumenty nadal będzie można też złożyć – bez osobistego kontaktu z pracownikiem – do specjalnej skrzynki z napisem „Skrzynka na dokumenty”.

    – Naszych klientów zachęcamy do załatwiania spraw w ZUS-ie bez wychodzenia z domu przez elektroniczny portal Platformę Usług Elektronicznych PUE ZUS. Na PUE ZUS można samodzielnie pobrać potwierdzenia z danymi zgromadzonymi w ZUS oraz przekazać elektronicznie wnioski o wydanie stosownych zaświadczeń – mówi regionalny rzecznik prasowy Monika Kiełczyńska.

    Przypominamy też, że z ZUS-em można się skontaktować telefonicznie, korzystając z infolinii pod numerem 22 560-16-00. Infolinia  dostępna jest w dni robocze (pn. – pt.) w godzinach 7.00 – 18.00. Pod numerem tel. 22 11-22-111 do dyspozycji klientów jest również specjalna infolinia do obsługi spraw związanych z Polskim Bonem Turystycznym. Maile z zapytaniami można kierować na adres: cot@zus.pl.

    Osoby posiadające komputer lub smartfon z dostępem do internetu, kamerki i słuchawek mogą umówić się na e-wizytę w ZUS-ie. Na wideorozmowę z pracownikiem można umówić się, wchodząc na stronę internetową: www.zus.pl. W czasie rezerwacji e-wizyty możemy wybrać tematykę rozmowy.

    – Zachęcamy do elektronicznej i telefonicznej formy kontaktu z ZUS lub za pośrednictwem poczty – dodaje rzeczniczka.

    Z bezpośredniej obsługi klientów w zakresie spraw emerytalno-rentowych można skorzystać w jednostkach ZUS znajdujących się w Łodzi: ul. Łęczycka 70A, ul. Zamenhofa 2, oraz w Sieradzu: ul. Piłsudskiego 8.

    Udostępnij