• 1Mackiewicz
    2Witczak
    3Zakrzewski
    5Hile
    6Kozowska
    7Kups
    7Stasiak
    8Berner
    9Gryzel
    9Marczak
    10Michalski
    11Grenda
    12Paszkiewicz
    14Wojcik
    14Zeligowski
    15Grabarz
    16HaburaJoanna
    16Korona
    16Zaborowska
    17Brozyna
    17Jozwiak
    17Pedziwiatr
    17Redowicz
    18Kania
    18Sikora
    18sRusinek
    19Duraj
    19Grzejszczak
    19Wojtowicz
    20Bujacz
    20Gryglewski
    20Habura
    21Jaksa
    21Stencel
    21ZStasiak
    22Lenarczyk
    22Pierzchaa
    22Skrobacz
    23Badek
    23Wadowska-Filarska
    24Nowak
    24Ramisz
    24Wojtczyk
    25Lewandowska
    26Wroblewski
    previous arrow
    next arrow
  • Od 19 kwietnia sale obsługi klientów w zduńskowolskim oraz pabianickim ZUS działają już w pełnym zakresie.

    – Z uwagi na przyczyny epidemiczne przez pewien czas musieliśmy wstrzymać bezpośrednią obsługę klientów w zakresie spraw emerytalno- rentowych i zasiłkowych w ZUS w Zduńskiej Woli oraz obsługę w sprawach emerytalnych w Inspektoracie ZUS w Pabianicach. Obecnie wszystkie  sale obsługi w jednostkach II oddziału działają w pełnym zakresie, czyli w sprawach płatników składek i ubezpieczonych, w sprawach zasiłkowych oraz emerytalno-rentowych – mówi Monika Kiełczyńska, regionalna rzeczniczka prasowa ZUS województwa łódzkiego.

    Wnioski oraz dokumenty nadal będzie można też złożyć bez osobistego kontaktu z pracownikiem do specjalnej skrzynki z napisem „Skrzynka na dokumenty”.

    – Naszych klientów zachęcamy do załatwiania spraw w ZUS bez wychodzenia z domu przez elektroniczny portal Platformę Usług Elektronicznych PUE ZUS. Na PUE ZUS można samodzielnie pobrać potwierdzenia z danymi zgromadzonymi w ZUS oraz przekazać elektronicznie wnioski o wydanie stosownych zaświadczeń – dodaje rzeczniczka.

    Przypominamy też, że można się z nami skontaktować telefonicznie, korzystając z infolinii pod numerem 22 560-16-00. Infolinia dostępna jest w dni robocze (pon. – pt.) w godzinach 7.00 – 18.00. Pod numerem tel. 22 11-22-111 do Państwa dyspozycji jest również specjalna infolinia do obsługi spraw związanych z Polskim Bonem Turystycznym. Maile z zapytaniami można też kierować na adres: cot@zus.pl.

    Osoby posiadające komputer lub smartfon z dostępem do internetu, kamerki i słuchawek mogą umówić się na e-wizytę w ZUS. Na wideorozmowę z pracownikiem można umówić się, wchodząc na stronę internetową ZUS (www.zus.pl). W czasie rezerwacji e-wizyty możemy wybrać tematykę rozmowy.

    – Zachęcamy do elektronicznej i telefonicznej formy kontaktu z ZUS lub za pośrednictwem poczty – prosi Monika Kiełczyńska.

    Udostępnij