• News will be here
  • Od 19 kwietnia sale obsługi klientów w zduńskowolskim oraz pabianickim ZUS działają już w pełnym zakresie.

    – Z uwagi na przyczyny epidemiczne przez pewien czas musieliśmy wstrzymać bezpośrednią obsługę klientów w zakresie spraw emerytalno- rentowych i zasiłkowych w ZUS w Zduńskiej Woli oraz obsługę w sprawach emerytalnych w Inspektoracie ZUS w Pabianicach. Obecnie wszystkie  sale obsługi w jednostkach II oddziału działają w pełnym zakresie, czyli w sprawach płatników składek i ubezpieczonych, w sprawach zasiłkowych oraz emerytalno-rentowych – mówi Monika Kiełczyńska, regionalna rzeczniczka prasowa ZUS województwa łódzkiego.

    Wnioski oraz dokumenty nadal będzie można też złożyć bez osobistego kontaktu z pracownikiem do specjalnej skrzynki z napisem „Skrzynka na dokumenty”.

    – Naszych klientów zachęcamy do załatwiania spraw w ZUS bez wychodzenia z domu przez elektroniczny portal Platformę Usług Elektronicznych PUE ZUS. Na PUE ZUS można samodzielnie pobrać potwierdzenia z danymi zgromadzonymi w ZUS oraz przekazać elektronicznie wnioski o wydanie stosownych zaświadczeń – dodaje rzeczniczka.

    Przypominamy też, że można się z nami skontaktować telefonicznie, korzystając z infolinii pod numerem 22 560-16-00. Infolinia dostępna jest w dni robocze (pon. – pt.) w godzinach 7.00 – 18.00. Pod numerem tel. 22 11-22-111 do Państwa dyspozycji jest również specjalna infolinia do obsługi spraw związanych z Polskim Bonem Turystycznym. Maile z zapytaniami można też kierować na adres: cot@zus.pl.

    Osoby posiadające komputer lub smartfon z dostępem do internetu, kamerki i słuchawek mogą umówić się na e-wizytę w ZUS. Na wideorozmowę z pracownikiem można umówić się, wchodząc na stronę internetową ZUS (www.zus.pl). W czasie rezerwacji e-wizyty możemy wybrać tematykę rozmowy.

    – Zachęcamy do elektronicznej i telefonicznej formy kontaktu z ZUS lub za pośrednictwem poczty – prosi Monika Kiełczyńska.

    Udostępnij