• News will be here
  • W minionym roku przekonaliśmy się, jak wiele zamieszania na rynku może spowodować pandemia oraz sposoby na jej zwalczanie. Przez ciągłe lockdowny i obostrzenia coraz większa rzesza przedsiębiorców zaczęła przenosić się do internetu. Naturalnie oznacza to, że dziś marketerzy działający online mają pełne ręce roboty a najlepszą strategią na uzyskanie widoczności w świecie WWW stało się skuteczne pozycjonowanie stron internetowych. W poniższym krótkim tekście postaramy się omówić najważniejsze zagadnienia dotyczące promocji w sieci.

    Zacznij tworzyć wysokiej jakości treść i wyprzedź konkurentów w rankingu stron

    Niezmiennie od lat w internetowej reklamie rośnie rola jakościowej treści. To ona odpowiada za ilość odwiedzin i ruch na stronie, szczególnie w czasach kiedy Google decyduje się na wdrożenie dwóch algorytmów oceniających jakość tekstów. Pierwszy z nich to EAT mający na celu ewaluację naszej ekspertyzy, autorytetu oraz wiarygodności na podstawie publikowanych materiałów. Drugi natomiast określany jest akronimem BERT i jego zadaniem jest odróżnianie subtelności językowych wskazujących na naturalną proweniencję treści od zawartości generowanej w sposób nieautentyczny.

    Jak więc widzimy, aktualnie w internecie coraz trudniej jest osiągnąć wysokie, intratne pozycje posiłkując się jedynie wątpliwej jakości contentem. Właśnie dlatego coraz bardziej ceni się pracę profesjonalnych copywriterów, dziennikarzy, autorów, blogerów oraz influencerów. To właśnie w ich rękach obecnie spoczywa los wielu serwisów, stąd też sprawdzone i doświadczone agencje marketingu online zatrudniają całe teamy ekspertów, którzy nie tylko napiszą ciekawe, atrakcyjne i angażujące treści, ale także znajdą dla nich odpowiednie miejsce w sieci, co dodatkowo wzmocni pozycję naszego serwisu. Jeśli chcesz zaoszczędzić swój cenny czas i energię, już dziś zdaj się na pomoc profesjonalistów!

    Przygotuj stronę na odwiedziny właścicieli smartfonów i tabletów – bądź mobile friendly!

    Według danych dostarczanych przez Google aktualnie aż około 50% użytkowników wyszukiwarki stanowią osoby korzystające z urządzeń przenośnych. Nie sposób się więc dziwić, że gigant z Moutain View kładzie ogromny nacisk na dostosowanie stron do przeglądania na elektronice o mniejszych ekranach. Smartfony i tablety zostają z nami na dobre oraz z całą pewnością przejmują znany nam dotąd internet. Oznacza to, że nie tylko powinniśmy stworzyć wersję mobilną naszego serwisu zgodnie z założeniami responsive web designu, ale także dostosować wszystkie funkcjonalności szablonu tak, aby zaproponować odbiorcom User Experience na wysokim poziomie. Nie wspominając już o dostosowaniu całej strategii do wiązanego z mobile first wyszukiwania głosowego oraz przyspieszaniu ładowania strony. Wychodzenie naprzeciw właścicielom komórek może się więc wiązać z wieloma wyzwaniami, dlatego też najlepiej w tej kwestii oddać się pod opiekę agencji interaktywnej, która naprawi nasz serwis i pozwoli mu rywalizować o najwyższe pozycje na stronach SERP.

    źródło: https://afterweb.pl/pozycjonowanie-stron/

    Artykuł Partnera

    Udostępnij