Zakład Ubezpieczeń Społecznych poinformował nas o zmianach godzin w obsłudze klientów.
Począwszy od 11 lipca, obsługa klientów w poniedziałki w oddziałach, inspektoratach i biurach terenowych ZUS odbywać się będzie w godz. 8.00 – 17.00.
W pozostałe dni tygodnia, czyli od wtorku do piątku, placówki przyjmują klientów w standardowych godzinach, tj. 8.00 – 15.00.
Jedynie Punkt Obsługi Klientów w Łasku w poniedziałki, tak jak w pozostałe robocze dni tygodnia, czynny jest w godz. 8.00 – 15.00.
Swoje sprawy w ZUS możemy załatwić również bez wychodzenia z domu:
• podczas e-wizyty (https://www.zus.pl/e-wizyta)
• za pośrednictwem Platformy Usług Elektronicznych (PUE) ZUS
• telefonicznie – pod numerami:
22 560 16 00 – Centrum Obsługi Telefonicznej ZUS – w dni robocze (pn.-pt.) w godz. 7.00 – 18.00
22 11 22 111 – w sprawie Polskiego Bonu Turystycznego – we wszystkie dni tygodnia w godz. 7.00 – 20.00
22 444 02 55 – w sprawie świadczeń dla rodzin dla obywateli Ukrainy – w dni robocze (pn.-pt.) w godz. 8.00 – 18.00.