PGE prosi odbiorców energii o zachowanie szczególnej ostrożności.
W ostatnim czasie PGE obserwuje nasilającą się wysyłkę fałszywych wiadomości skierowanych do Klientów PGE Obrót. SMS-y zawierają informację o rzekomej należności, która w razie nieuregulowania spowoduje wstrzymanie dostaw energii. PGE apeluje o rozwagę, a także o przekazywanie ostrzeżenia rodzinie oraz znajomym.
– Prosimy naszych Klientów, aby zachowali szczególną ostrożność, ignorowali takie wiadomości i pod żadnym pozorem nie klikali w aktywne linki w nich zawarte. PGE zgłasza przypadki wyłudzeń i oszustw do organów ścigania – informuje Mariusz Majewski, rzecznik prasowy PGE Obrót.
Wszystkie przypadki fałszywych wiadomości są przez PGE na bieżąco monitorowane, a strony zawierające fałszywy link blokowane. Największy sprzedawca energii przypomina również, aby zawsze weryfikować informacje otrzymywane drogą elektroniczną.
– Zarówno elektroniczne Biuro Obsługi Klienta, jak i usługa PGE eFaktura pozwalają w każdej chwili sprawdzić podstawowe dane, takie jak na przykład saldo czy numer konta do opłaty faktury – dodaje rzecznik.