• News will be here
  • Ofertę handlową nowo powstającego centrum handlowo-rozrywkowego Tkalnia w Pabianicach wzbogacą trzy marki spółki LPP: Reserved, House i Sinsay.

    W pierwszej połowie 2019 roku zaplanowano uroczyste otwarcie centrum „Tkalnia” przy Grobelnej. To najnowsza inwestycja spółki A&A. Powstaje na terenie dawnego zakładu Krusche&Ender o powierzchni ok. 12 tys. m kw., gdzie zlokalizowanych będzie ok. 40 sklepów i 230 miejsc parkingowych.

    Umowy z grupą LPP to ważny krok w procesie komercjalizacji centrum handlowo-rozrywkowego Tkalnia. Rozbudowana oferta modowa i obecność rozpoznawalnych marek takich jak Reserved, House i Sinsay, to duży atut dla naszego projektu. Oczywiście nie zwalniamy tempa i pracujemy nad finalizacją kolejnych umów najmu, a co za tym idzie, poszerzeniem oferty handlowej galerii – mówi Paweł Bartosiak z firmy The Blue Ocean Investment Group.

    W centrum znajdzie się pierwszy w mieście multipleks kinowy pod szyldem Helios, a ponadto sklepy, których dotąd nie było w Pabianicach, m.in. Smyk, Empik czy Hebe. Ofertę uzupełnią m.in. Media Expert, Play, CCC, Martes Sport i Pepco oraz pasaż spełniający funkcję rynku miejskiego, gdzie przewidziano miejsce również dla lokalnych przedsiębiorców.

    Obiekt dodatkowo zostanie połączony z polem golfowym A&A, a w budowie są już kolejne atrakcje – całoroczne Nowe Centrum Golfa wraz z grotą solną i tężnią z solanką oraz strzelnica sportowo-rekreacyjna.

    Udostępnij

    4 komentarze

    1. Zapowiada się spoko. Jedne z moich ulubionych firm z ubraniami. A też nie wszystkie były u nas obecnie dostępne.

    2. Zapowiada się świetne centrum. Wiele potrzebnych marek, których u nas brakowało, jak Smyk czy Empik. No i duży Reserved będzie to też zdecydowanie na plus.

    3. Prezencja całego centrum robi wrażenie, Marki LPP będa tam się nadawały jak mało kto. We wszystkich większych galeriach maj swoje salony więc w Tkalni musza również się znaleźc

    Możliwość komentowania została wyłączona.