• News will be here
  • W związku z inwestycją na pętli autobusowej przy ul. Waltera Jankego wykonawca wprowadza od 22 lipca zmianę tymczasowej organizacji ruchu na czas budowy nawierzchni jezdni na wjeździe i wyjeździe z krańcówki.

    Od dziś (22 lipca) został całkowicie wyłączony z ruchu wjazd/ wyjazd z pętli od strony ulicy Jankego (wraz z nieczynnym już wyjazdem). Autobusy będą dojeżdżały na pętlę poprzez tymczasowy wjazd/wyjazd wybudowany od strony ul. 20 Stycznia, za rondem PCK (skrzyżowanie ulic Waltera Jankego/20 Stycznia/Myśliwska) w kierunku Lasku Miejskiego.

    Dla pasażerów linii kończących swój bieg na pętli autobusowej oraz linii nr 1 przygotowano trzy tymczasowe przystanki autobusowe informuje rzecznik prezydenta.

    Dla pasażerów wsiadających do autobusów rozpoczynających kursy z pętli Jankego, tj. linii 2, 4, 5, 6, 7, 260, 261, 262, 263, D (w soboty po godz. 15, niedziele i święta) przystanek został zlokalizowany na ulicy 20 Stycznia przy posesji nr 88 po postoju na pętli do tego przystanku autobusy będą realizowały przejazdy technicznebez pasażerów.

    Dla pasażerów wysiadających z linii 4, 6, D (w soboty od godz. 15, niedziele i święta), 263 przystanek zlokalizowany został na ulicy 20 Stycznia w okolicy wieżowca PSM nr 298, od tego przystanku autobusy będą realizowały przejazdy techniczne na pętlę – bez pasażerów.

    Dla wysiadających z autobusów linii nr 2, 5, 7, 260, 261, 262 oraz linii nr 1 (przystanek dla wysiadających i wsiadających) przystanek zlokalizowany został przy ul. Waltera Jankego (strona południowa jezdni) około 30 metrów przed dotychczasowym wjazdem na pętlę. Autobusy kończące kurs na pętli od tego przystanku będą realizowały przejazdy technicznebez pasażerów.

    Jednoczesna przebudowa wjazdu i wyjazdu z pętli przy Waltera Jankego na nawierzchnię betonową (jak na krańcówce przy ul. Podmiejskiej) pozwoli na przyspieszenie realizacji inwestycji.

    Budowa małego dworca autobusowego na pętli Waltera Jankego wraz z przebudową wjazdu i wyjazdu z pętli autobusowej jest prowadzona w ramach projektuModernizacja i rozwój komunikacji miejskiej w Pabianicach” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 20142020 i środków z budżetu państwa.

    Udostępnij